Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012


Νομίζω ότι τα πράγματα καθαρίζουν, πολύ αργά αλλά κάτι γίνεται.
Η επίθεση προς τον ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατεί. Γιατί όμως τόσο πολύ;
Τι έπαθαν ΟΛΟΙ με τον ΣΥΡΙΖΑ;  Εμένα με απασχολεί πραγματικά. Τι ήμασταν και δεν το είχαμε καταλάβει, και το κατάλαβαν όλοι οι άλλοι; Τι δεν βλέπαμε και αποκαλύφθηκε τόσο ξαφνικά μπροστά στα μάτια όλων; Τι συνέβη;
Μέχρι εχθές δεν ασχολείτο κανείς μαζί μας. Μας είχανε χεσμένους. Για να μην είμαι άδικος όμως μας είχε στο κάδρο του το ΚΚΕ. Η αλήθεια είναι ότι μας τα χώνε το ΚΚΕ αλλά αυτό περνούσε σαν οικογενειακό καβγαδάκι, ζηλίτσες, ναζάκια κλπ. Το αντιμετωπίζαμε.
Τώρα τι έγινε ρε παιδιά;  Εντάξει εγώ έχω μάθει λίγο πολύ να ασχολούνται μαζί μου αλλά αυτό εδώ ξεπερνάει κάθε φαντασία. Δεν αντέχω άλλα φώτα επάνω μας. Ούτε η Madona να είμαστε. Πολύ πράγμα ρε παιδιά. Δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς εμάς; Στον ύπνο σας μας βλέπετε; Η αγάπη και το μίσος ξέρετε είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Τόση αγάπη μετά τις εκλογές και τόσο μίσος τώρα. Δεν έχουμε τίποτα καλό;
Είμαστε τόσο αποκρουστικοί; Τέρατα, επικίνδυνοι, Συμμορία της δραχμής,
αλαζόνες, εμπρηστές, καταστροφείς, ψεύτες, λαϊκιστές.. πόσοι τίτλοι!!!
και πόσοι ακόμα, και πόσοι θα ακουστούν ακόμα μέχρι τις εκλογές…
Θέλει πολύ φαντασία όλο αυτό. Πραγματικά κάθονται ειδικοί όλη μέρα και ψάχνουν χαρακτηρισμούς για τον ΣΥΡΙΖΑ; Εάν ήμασταν όλα αυτά που λένε για μας θα καταναλώνανε τόσες ώρες για να μας βρίζουνε και να μας απειλούν δικοί μας και ξένοι; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ..
Εάν ήμασταν όλα αυτά δεν θα ασχολούνταν κανείς μαζί μας,. Θα μας είχε ξεράσει η ίδια η ζωή. Ποιος ασχολείται με γελοίους, άκαιρους, και εκτός πραγματικότητας τύπους; που αλληλοσκοτώνονται και διαφωνούν μεταξύ τους; ή γελοίοι, άκαιροι, κλπ τύποι, ή φοβισμένοι για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.
Και επειδή ακριβώς δεν είναι γελοίοι όλοι αυτοί που μας βρίζουν και μας απειλούν, τότε φοβούνται. Τρέμουν. Φοβούνται τους πολίτες που επέλεξαν άλλο δρόμο από τους δρόμους που τους προτείνουν και πολύ (λογικά) τους βρίζουν και τους τρομοκρατούν, χαρακτηρίζοντας αυτήν την επιλογή τους ως «γελοίους, αλαζόνες, επικίνδυνους κλπ»
Αγαπητοί φίλοι, όποιος υποτιμάει την όποια επιλογή μου σε οποιοδήποτε θέμα της ζωής μου τον βάζω απέναντι, δεν συζητώ μαζί του. Όποιος γελοιοποιεί τις επιλογές μου και με απειλεί κιόλας είναι εχθρός μου και όχι συνομιλητής μου. Τον βάζω στη γωνία, τον περνάω στο περιθώριο της ζωής μου. Τον βγάζω από το κάδρο μου. Μια και καλή.
Δεν ανέχομαι να με προσβάλει κανείς. Για κανένα λόγο. Προσπαθούν για χρόνια να μου μειώσουν την όποια  αξιοπρέπεια παλεύω να κατακτήσω, προσπάθησαν να την ποδοπατήσουν τα τελευταία 2 χρόνια, και τώρα με απειλούν κιόλας. Ε, ΟΧΙ..
Κάποιοι για τα στενά μικροκομματικά τους συμφέροντα που έχουν διαλύσει αυτή τη χώρα τα τελευταία 50 χρόνια, αδιαφορούν για την κοινωνική καταστροφή του λαού και της χώρας.
Και κάποιοι άλλοι σαν σωστοί υπηρέτες προσπαθούν με εμφυλιοπολεμικές λογικές να φρενάρουν την επιλογή του λαού. Τρόμαξαν ΟΛΟΙ που οι οπαδοί τους μετατρέπονται σε πολίτες. Οι πολίτες είναι επικίνδυνοι για όλων των ειδών τα λαμόγια. Οι πολίτες είναι επικίνδυνοι για κάθε είδους συντηρητικές επιλογές θρησκευτικού τύπου. Οι πολίτες είναι επικίνδυνοι για τις στείρες μικροκομματικές λογικές. Μόλις ο άνθρωπος ξεφύγει από την θέση του οπαδού τότε κάνει αυτόματα το βήμα μπροστά. Τότε μόνο μπορεί να κοιτάξει το μέλλον. Γιατί εμείς καλούμε τους ανθρώπους να μας ελέγχουν, να είναι στις πλατείες, να μας κρίνουν, να μας προτείνουν, κάθε μέρα παντού, όχι σε 4 χρόνια. Γιαυτό μας φοβούνται γιατί δεν είμαστε σαν και αυτούς. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ!!! Εάν γίνουμε θα φύγω πρώτος.
Ακριβώς γιατί δεν είμαι ΟΠΑΔΟΣ..
Και επαναλαμβάνω το κλασικό ρητό.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: