ΕΚΠΟΜΠΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2014 ERT OPEN
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΣΗΜΑ 5'
ΜΟΥΣΙΚΗ
1. Λαός και Κολωνάκι 03:48
Πόσο
χαμηλά πια μπορεί να πέσει ένας πολιτικός;.
Βέβαια να μου πείτε ότι στο χαμηλότερο
σημείο έφασε όταν πριν απο 2 χρόνια
αποφάσισε να παραδόσει την χὠρα του.
Ήταν τότε που έσκυψε το κεφάλι και ζἠτησε
συγνώμη απο την Μέρκελ και τους τοκογλύφους
τραπεζίτες. Έπεφτε κάθε μέρα όλο και
πιο χαμηλά όταν έσπερνε τον φόβο, και
μείωνε τη ζωή απο τα ηλίθια γερόντια.
Ηλίθια που συνεχίζουν βέβαια να τον
ψηφίζουν, αλλά γερόντια. Εγκαταλελειμένα,
μετά απο τόσα χρόνια εργασίας. Γερόντια
που δεν μπορούν να δώσουν ένα δωράκι
στο εγγόνι τους. Όταν οδήγησε μερικές
χιλιάδες σε αυτοκτονία. Όταν οδήγησε
τόσους ανθρώπους στον δρόμο. Όταν δυέλυσε
τα νοσοκομεία μαζί με τον γελοίο
υποτακτικό του τον Βενιζέλο.
Πολύ
χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος όταν
νιώθει μέσα του βαθειά ντροπή για την
επιλογή να προδώσει την χώρα του και
τους πολίτες της. Μόνο ένας φοβισμένος
άνθρωπος κρύβεται. Μόνο ένας κατεστραμένος
ηθικά άνθρωπος φοβάται τους ανθρώπους,
φοβάται τον διάλογο, φοβάται να
κυκλοφορήσει, αποφασίζει με διατάγματα,
κάνει τσαμπουκάδες, παρακαλάει τα
αφεντικά του, στήνει συνομωσίες,
απαγορεύει, έχει στρατό να τον προστατεύει.
Μόνο ο εγκληματίας έχει στρατο για να
προστατεύεται απο τον κόσμο που υποτίθεται
ότι προστατεύει. Γιατί ακριβώς υποτίθεται.
ΜΟΥΣΙΚΗ
2. Αυλός του Πανός. Τσιγγάνικο
04:56
Δυστυχισμένα
ανθρωπάκια είναι και ο Σαμαράς, και ο
Βενιζέλος και όλοι οι προσκυνημένοι
που υπογράφουν ή ψηφίζουν σαν πρόβατα
πηγαίνοντας κόντρα στις ανάγκες των
ανθρώπων που τους έδωσαν το χρήσμα να
τους εκπροσωπήσουν.
Δυστυχισμένοι
γιατί έχουν απωλέσει κάθε ηθική. Γιατί
λειτουργούν μόνο κάτω απο τις εντολές
άλλων. Όπως ακριβώς είναι και οι περίφημες
δυνάμεις καταστολής. Οι δυστυχισμένοι
ανεγκέφαλοι με ανύπαρκτο επίπεδο σκέψης,
με αισθητική σκυλάδικου και ψευτομαγκιάς,
με ικανότητες νηπίου, αγάμητοι και με
ψυχολογικά προβλήματα τόσο σοβαρά που
το καλύτερο γιαυτούς θα ήταν να είναι
χαπακωμένοι και σε μόνιμη παρακολούθηση
απο γιατρούς σαν εν δυνάμει επικίνδυνοι
εγκληματίες για την δημόσια ασφάλεια,
και υγεία.
Όλα
αυτά τα ανθρωπάκια, όλοι αυτοί οι ραγιάδες
που το μυαλό τους λειτουργεί με κάρβουνο,
ή κυβερνούν ή προστατεύουν τους προδότες,
που κυβερνούν, τους απατεώνες, τους
κλόουν και τους εγληματίες αυτού του
επικίνδυνου τσίρκου που κατάντησαν
αυτή την χώρα.
Και
απο κάτω βάσει όλων αυτων των γελοίων
κλόουν βρίσκονται όλα τα άλλα μέλη αυτού
του τσίρκου που βάζουν πλάτη για να
μπορούν οι κυβερνήτες και οι δήθεν με
τα μαντρόσκυλα τους να υπηρετούν τα
συμφέροντα των κάθε λαμογιών αυτού του
γελοίου κόσμου.
ΜΟΥΣΙΚΗ
3. Βlues
Forty Days and Forty Nights 02:52
Γιαυτό
έχουμε πέσει τόσο χαμηλά. Γιατί η
κυβέρνηση, οι υποτακτικοί της, οι μπράβοι
της δεν κοιτάνε τον ουρανό. Γιατί
σέρνονται. Τρείς φορές είπε ευχαριστώ
σήμερα χεσμένος και υποτακτικός απέναντι
στο αφεντικό του. Πολιτικά σκουληκια.
Έτσι κάθε είδους σκουλήκια βρηκαν την
έκφραση τους πια. Γιατί χρειάζονται το
σκοτάδι για να λειτουργήσουν.
Για
να μην εισαι σκουλήκι πρέπει να είσαι
περήφανος. Να είσαι άνθρωπος. Πρέπει να
ονειρεύεσαι. Να έχεις οράματα. Να κοιτάς
τους ανθρώπους στα μάτια γιατί τους λες
την αλήθεια. Γιατί δεν φοβάσαι να
κυκλοφορήσεις. Γιατί δεν έχεις λόγο να
κοροιδέψεις κανέναν. Γιατί μπορείς να
ζεις στο φως. Γιατί μπορείς να έχεις
φωνή.
Γιαυτό
είμαστε τόσο χαμηλά. Γιατί να συναντήσεις
τον άλλον πρέπει να σκύψεις πολύ.
Γιατί
τα σκατά μας έπνιξαν. Σκατά με διάφορα
ονόματα.
ΜΟΥΣΙΚΗ
4. Μουσική απο το σινεμά. 11:44
Ζούμε
στην εποχη που βγήκαν στην επιφάνεια
τα σκατά. Όλοι ξέρουν ότι πάντα οι φελλοί
και τα σκατά επιπλέουν, όταν δεν υπάρχει
αντίσταση να τα κρατάει χαμηλά.
Και
τι επιπλέει τώρα;
Το
μίσος, η βλακεία, η αυθάδεια, το θράσος,
το ψέμα, ο τσαμπουκάς, η σαχλαμάρα.
Κυριαρχεί ο ρατσισμός, ο φασισμός, ο
ναζισμός.
Όλα
τα κοινωνικά απόβλητα βρήκαν φωνή και
χώρο. Τα πιο χαμηλά ένστικτα βγήκααν
στη φόρα.
Η
Ντροπή, η ηλιθιότητα, η αγραματοσύνη,
βρήκαν φωνή.
Όλοι
αυτοί που πριν απο 5 χρόνια δεν θα
τολμούσαν να αρθρώσουν λεξη γιατί ήξεραν
ότι δεν μπορούν, σήμερα έχουν λόγο, εχουν
βήμα, έχουν θέσεις, αποτελούν θεσμικά
όργανα. Βγήκαν οι βρυκόλακες, βγήκαν οι
ναζί απο τους τάφους και κανουν βόλτες
στους δρόμους δηλητηριάζοντας τους
νέους.
Ο
πολιτισμός υποχώρησε και στην θέση
μπήκαν οι Γκοτζαμάνηδες, οι Κασιδιάρηδες,
οι μπράβοι της νύχτας, οι πορτιέρηδες
των μπαρ. Η Νύχτα βγήκε την ημέρα και
την σκοτείνιασε. Τα σκουπίδια βγήκαν
απο τους κάδους και απλώθηκαν σε όλη τη
χώρα. Μας πνίγουν σιγά σιγά. Και αρχίσαμε
να συνηθίζουμε. Καμία Αντίσταση.
ΜΟΥΣΙΚΗ
5 Σταύρος Λάντσιας 04:45
Ας
τα δουμε ένα ένα
Με
άξονα τη μείωση του κόστους και με
copy-paste από άλλα, εντελώς διαφορετικά από
το δικό μας, συστήματα υγείας, δόθηκαν
οι νέες κατευθυντήριες οδηγίες του
ΕΟΠΥΥ για τις προληπτικές διαγνωστικές
εξετάσεις στην πρωτοβάθμια περίθαλψη
|
|
Της
Ντάνι Βέργου
Απάνθρωπες,
πέρα από αντιεπιστημονικές, είναι οι
νέες κατευθυντήριες οδηγίες του ΕΟΠΥΥ
για τις προληπτικές διαγνωστικές
εξετάσεις στην πρωτοβάθμια περίθαλψη.
Πετσοκόβουν
την πρόληψη και μάλιστα για καρκίνους
που θερίζουν τον πληθυσμό, όπως του
μαστού, του προστάτη, των ωοθηκών, της
μήτρας και του τραχήλου, του θυρεοειδούς,
αλλά και εξετάσεις κρίσιμες για τη ζωή,
όπως το τρίπλεξ καρδιάς, ακόμα και σε
χειρουργημένους ασθενείς!
Μέχρι
σήμερα ο γιατρός είχε την πλήρη ευθύνη
για τον ασθενή. Αυτό σημαίνει ότι
αποφάσιζε για τα πάντα και είχε και τη
νομική ευθύνη. Οταν ο γιατρός υποχρεούται
πλέον να ακολουθήσει τις εισαγόμενες
οδηγίες του ΕΟΠΥΥ, ποιος θα έχει την
ευθύνη για τον καρκίνο που δεν θα
διαγνωστεί έγκαιρα ή για τις συνέπειες
σε έναν καρδιολογικό ασθενή; Το βρετανικό
και το αμερικανικό σύστημα υγείας ή ο
ίδιος ο υπουργός; Ποιός περιμένουμε να
απαντήσει;;
ΜΟΥΣΙΚΗ
6. SHE Charles
aznavour 2:48
Η
Τέχνη δεν υπάρχει μόνο για να ξοδεύει
ο κάθε δημιουργός την δύναμη του. Κάτι
τέτοιο είναι ανεύθυνο και ανούσιο. Η
τεχνη υπάρχει για να μεγενθύνει τα
φαινόμενα της καθημερινότας και να τα
αναδεικνύει με τον ξεχωριστό τρόπο και
την ματιά του δημιουργού. Η Τέχνη υπάρχει
για να προβάλλει τις αγωνίες και τις
λαχτάρες των ανθρώπων. Η τέχνη Καθρεφτίζει,
εκφράζει, προβληματίζει, δημιουργεί
συνειδήσεις. ΜΟΥΣΙΚΗ
7. Jazz
06:16
Kόπηκαν
λοιπόν οι προληπτικές διαγνωστικές
εξετάσεις για τους πιο συχνούς καρκίνους.
Οταν εφαρμόζεται μια τέτοια πολιτική,
είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα αυξηθούν
οι καρκίνοι, λέει ο Ηλίας Σιώρας,
καρδιολόγος, πρόεδρος του Σωματείου
Εργαζομένων του Ευαγγελισμού. Θέλουν
να πληρώνει ο χειρουργημένος από την
τσέπη του.
Είναι αδίστακτοι καταγγέλλει για
τους εμπνευστές των νέων κριτηρίων.
Με λίγα λόγια, η υγεία
χρηματοδοτούμενη από την τσέπη του
αρρώστου. Δεν πρέπει να υποκύψει ο
κόσμος. Να αντιδράσει, να διεκδικήσει,
γιατί τα έχει δουλέψει. Η
σωστή λέξη ειπώθηκε. Είναι Αδίστακτοι,
Είναι δολοφόνοι σε διατεταγμένη
υπηρεσία..
ΜΟΥΣΙΚΗ
8. Lara
Fabian Adagio 04:23
Ακόμα
μια αμαρτία η περίφημη ΝΕΡΙΤ
Και τρίτη παραίτηση απο την
βυθισμένη ΝΕΡΙΤ. Τα ποντίκια πρώτα
εγκαταλείπουν το πλοίο που βυθίζεται..
Η
σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι φαίνεται
οτι ηταν πολλά γεγονότα ταυτόχρονα.
1ον Το εμετικό ρεπορτάζ της “δημόσιας”
τηλεόρασης υπερ του Λάτση.
2ον
Η
Απαρἀδεκτη χουντική απαγόρευση απο
την κυβέρνηση στο δικό της κανάλι και
όχι στην Δημόσια τηλεόραση, της ομιλίας
του Αλέξη Τσίπρα στην ΔΕΘ.
Ακολούθησαν 3 παραίτήσεις.
Μήπως γιατί είδαν ότι
πλέον το μόρφωμα αυτό να μετατρέπεται
και επισήμως σε υπηρέτη ιδιωτικών
συμφερόντων και κυβερνητικών παρεμβάσεων,
πετώντας και το τελευταίο προσωπείο
“δημοσιου” χαρακτήρα.
Πλήρης
κατάρρευση.
ΜΟΥΣΙΚΗ
9. Μικρές Νοθείες 04:48
ΜΟΥΣΙΚΗ
10. Nick
Cave I'll love you till the end of the world 04:39
Αμφίπολη
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ
Αξιότιμε κύριε
Υπουργέ,
Αξιότιμη κυρία
Γενική Γραμματέα,
Σχετικά με την
ανασκαφή στο λόφο Καστά στην Αμφίπολη,
ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων αισθάνεται
την ανάγκη να αντιδράσει απέναντι σε
κινδύνους που αναφύονται για την
αρχαιολογική έρευνα και τους συναδέλφους
που συμμετέχουν σε αυτή, αλλά και για
το κύρος της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας,
εξαιτίας της επικοινωνιακής διαχείρισης
της εξέλιξης της ανασκαφής και των
ευρημάτων της, σε καθημερινή βάση, για
την εξυπηρέτηση σκοπιμοτήτων, πολιτικών
και άλλων, αλλά και προς τέρψη μιας
κοινής γνώμης εθισμένης στον εύκολο
εντυπωσιασμό και την υπερκατανάλωση
τηλεοπτικών, έντυπων και διαδικτυακών
υποπροϊόντων.
Να
προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες,
προκειμένου να διαφυλάξει τα κάθε είδους
δικαιώματα που έχει το Ελληνικό Δημόσιο
ως κύριος του ανασκαπτόμενου μνημείου
και του απεικονιστικού υλικού της
αρχαιολογικής έρευνας, τα οποία οφείλει
να τα διαχειρίζεται για το δημόσιο
συμφέρον και όχι να τα αφήνει απροστάτευτα
απέναντι σε προσωπικές φιλοδοξίες
κάποιων. Στο πλαίσιο αυτό, να μεριμνήσει
άμεσα, προκειμένου να σταματήσει η
ανεξέλεγκτη δημοσιοποίηση εικόνων και
πληροφοριών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης
από εξωϋπηρεσιακούς παράγοντες, που
φαίνεται πως έχουν απεριόριστη πρόσβαση
στην ανασκαφή, ως μη όφειλε να συμβαίνει.
Να επιληφθεί για την ανεξέλεγκτη χρήση
του ονόματος «Τύμβος Αμφίπολης» ή
«Τύμβος Καστά» σε ιστοσελίδες και
προσωπικές σελίδες στο διαδίκτυο, καθώς
πληθαίνουν καθημερινά οι περιπτώσεις
σφετερισμού του όρου.
Να διαφυλάξει
την ασφάλεια του χώρου της ανασκαφής
και να προστατεύσει, και με νομικά μέτρα,
την ιδιωτική ζωή και την προσωπικότητα
όσων εργάζονται σε μια αρχαιολογική
έρευνα, στην οποία φαίνεται ότι κάποιοι
προσπαθούν να επιβάλλουν όρους
τηλεθεάματος.
Να
λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να
σταματήσει η επικίνδυνη προβολή -μέχρι
ηρωοποίηση- αρχαιοκαπήλων, ζητώντας
την παρέμβαση και της Δικαιοσύνης.
Η
πολιτική ηγεσία του Υπουργείου οφείλει
να αντιληφθεί εγκαίρως τις επικίνδυνες
ατραπούς στις οποίες έχει διολισθήσει
η κατάσταση σχετικά με την ανασκαφή
στην Αμφίπολη και να σταθεί στο ύψος
των περιστάσεων, προστατεύοντας,
παράλληλα, και το κύρος της Αρχαιολογικής
Υπηρεσίας.
Με τιμή
Για το Διοικητικό
Συμβούλιο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων
Η Πρόεδρος Όλγα
Σακαλή - Ο Γενικός Γραμματέας
Θέμης
Βάκουλης Υπάρχει άραγε
κανεις να ακούσει;;;
ΜΟΥΣΙΚΗ
11. Σταμάτης
Μορφονιός Πάτερ Ημών 02:57
Βιργινία
Δαμβέργη το αλίευσε στο internet
Στο
πανεπιστήμιο οι καθηγητές μου με δίδαξαν
ότι στη διάρκεια μιας ανασκαφής
διατυπώνουμε πολλές υποθέσεις και πολλά
ερωτήματα, που τα αφήνουμε ανοιχτά μέχρι
να τελειώσει η ανασκαφή ή έστω να χουμε
επαρκή δεδομένα. Δεν προσπαθούμε να
«φορτώσουμε» αυτό που σκάβουμε με την
«υποχρέωση» να επιβεβαιώσει τις αρχικές
υποθέσεις μας. (Κι ας μην το τηρούν βέβαια
κάποιοι από αυτούς τώρα, αλλά αυτά θα
τα πούμε κάποια άλλη στιγμή...)
Ένας
άλλος μεγάλος δάσκαλος, που δεν τον
πρόλαβα, είχε πει ότι «στην αρχαιολογία
ό,τι είναι λογικό δεν είναι και πραγματικό»
(πλέον η ρήση ισχύει και για τη σύγχρονη
ζωή, γιατί μη μου πείτε ότι είναι λ.χ.
λογικό να μας κυβερνάνε αυτοί που μας
κυβερνάνε, αλλά κι αυτό είναι άλλο
θέμα).
Με οδηγό αυτά τα δύο, ας πάμε
στον τάφο της Αμφίπολης. Για να πούμε
την αλήθεια μεταξύ μας: με τις σημερινές
μας γνώσεις αρχαιολογίας, αν αυτές τις
Καρυάτιδες μας τις έφερναν στο γραφείο
από κατάσχεση, οι περισσότεροι θα τις
τοποθετούσαμε στην αρχαϊστική γλυπτική
του 1ου αι. π.Χ. και εξής. Το νωρίτερο να
λέγαμε 2ο αι. π.Χ. Αν μας έλεγαν για
ένα μνημείο που έχει μαρμάρινη επένδυση
σε πώρινους τοίχους, θα λέγαμε ότι σε
αυτή την τεχνική επιδόθηκαν κατεξοχήν
οι Ρωμαίοι. Αν μας
λέγανε για ένα κυκλικό τύμβο τέτοιου
μεγέθους, θα σκεφτόμασταν ότι είναι
πολυάνδριο. Αν μας λέγανε ότι βρίσκουν
ταφικούς θαλάμους γεμάτους χώμα, θα
λέγαμε ότι είναι συλημένοι είτε τώρα
είτε στην αρχαιότητα -πόσο μάλλον αν
βρίσκουμε τρύπες από τις οποίες χωράει
ένας άνθρωπος σε κάθε διαφραγματικό
τοίχο.
Αν μας έβαζαν σε προφορική
άσκηση στο πανεπιστήμιο τάφο που έχει
τη μορφή μακεδονικού, αλλά αποτελείται
από 3 ή περισσότερους θαλάμους που
καθένας έχει το δικό του πρόπυλο με
Σφίγγες και Καρυάτιδες, μαρμάρινη οροφή
και μαρμάρινες επενδύσεις, θα λέγαμε
ότι ίσως κάποιος σημαντικός ντόπιος,
που δεν έζησε την εποχή που φτιαχνόταν
το μακεδονικό στυλ, αλλά αργότερα, θέλησε
να παραγγείλει έναν τάφο που να μιμείται
τους μακεδονικούς για λόγους μεγαλοπρέπειας,
ενσωματώνοντας ετερόκλητα στοιχεία
-και αυτός ο συγκρητισμός από μόνος του
θα μας οδηγούσε σε νεότερη χρονολόγηση.
Αν
μας έλεγαν ότι ο τάφος έχει μεγαλοπρεπείς
θύρες χωρίς θυρώματα (σαν να είναι στοά
με πρόπυλα ανοιχτή για να την επισκεφτείς),
αλλά μπροστά από κάθε τέτοια θύρα έχει
έναν στιβαρό τοίχο που δεν επιτρέπει
την πρόσβαση σε αυτήν, θα σκεφτόμασταν
κατευθείαν ότι πρόκειται για τοίχους
που φτιάχτηκαν σε δεύτερη φάση, για να
το σφραγίσουν ή για να στηρίξουν, κι όχι
όταν πρωτοχτίστηκε το μνημείο (αν θες
να κλείσεις τις θύρες, όταν πρωτοχτίζεις
το μνημείο, το «λογικό» είναι να βάλεις
θυρόφυλλα, όχι να φτιάξεις άλλο τοίχο).
Αν
μας τα έλεγαν όλα αυτά μαζί για ένα
μνημείο, θα λέγαμε να τελειώσει η ανασκαφή
και να δούμε οπωσδήποτε την κεραμική
μέσα και έξω από τον τάφο! Γιατί όλα τα
παραπάνω θα ήταν τα «λογικά», όμως μόνο
η ανασκαφή θα μας έδειχνε αν ήταν και
«πραγματικά».
Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Γιατί έτσι γίνεται κατανοητή η σημασία
του ανασκαφικού «κόντεξτ» (που λέγαμε
και στο Αθήνησι). Γίνεται κατανοητό
γιατί είναι σημαντικό το μνημείο (εδώ
βάζω και τον Τύμβο, γιατί πιστεύω ότι
θα υπάρχουν κι άλλα σημαντικά ευρήματα
αν ανασκαφεί ολόκληρος). Γιατί η «λογική»
μας σε αυτή την περίπτωση καθορίζεται
από τις ως τώρα γνώσεις μας, που βασίζονται
στα ως τώρα ευρήματα. Κάθε ανασκαφή ενός
τέτοιου μνημείου μπορεί να μας ανατρέψει
όσα ως τώρα θεωρούσαμε δεδομένα. Μόνο
που, πριν φτάσουμε να ξαναγράψουμε τα
βιβλία αρχαιολογίας, καλό είναι πρώτα
να έχει ολοκληρωθεί η ανασκαφή και να
έχουν παρουσιαστεί όλα τα ευρήματά της
σε μια σύνθεση.
Στην υπόθεση της
Αμφίπολης από την αρχή γίνονται δύο
λάθη, που το ένα φέρνει το άλλο. Το πρώτο
λάθος είναι όλες οι υποθέσεις που
γίνονται, και πρέπει να γίνονται για να
επιβεβαιωθούν ή να αναιρεθούν στην
πορεία μιας ανασκαφικής έρευνας
(συμπεριλαμβανομένης και της χρονολόγησης,
της μη σύλησης κ.λπ.), βγαίνουν ως Δελτία
Τύπου και αναπαράγονται ως απόλυτες
αλήθειες με έναν απόλυτα αντιεπιστημονικό
τρόπο (που απλώς υπογραμμίζεται από τα
συνεχή λάθη των δελτίων Τύπου με την
«επιστημονικοφανή» γλώσσα). Και αυτόν
τον αντιεπιστημονικό τρόπο τον επιβάλλει
το ίδιο το Υπουργείο Πολιτισμού (και ο
πρωθυπουργός, βέβαια, αλλά αυτά τα χουμε
ξαναπεί).
Το δεύτερο λάθος, απόρροια
του πρώτου, είναι ότι η αμφισβήτηση
κάποιου από αυτά τα στοιχεία (της
χρονολόγησης, της απόδοσης σε ιστορικό
πρόσωπο κ.λπ.) θεωρείται αυτομάτως ότι
είναι αμφισβήτηση της αξίας του μνημείου!
Για μας τους αρχαιολόγους, και θα πρεπε
και για όλους, τα μνημεία δεν έχουν
μεγαλύτερη ή μικρότερη αξία με βάση το
αν είναι νεότερα, αλλά με βάση τις
ιστορικές και άλλες πληροφορίες που
κουβαλάνε. Κι εδώ θα επικαλεστώ την
άποψη της Ο. Παλαγγιά, που είπε στα ΝΕΑ
ότι, αν η άποψή της ότι το μνημείο είναι
ρωμαϊκό και συνδέεται με τη μάχη των
Φιλίππων είναι σωστή, το μνημείο αποκτά
ακόμη μεγαλύτερη αξία, καθώς συνδέεται
με τη μία από τις δύο μάχες που έκριναν
το μέλλον της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
Όποιος
τόλμησε να πει ότι είναι νωρίς για το
σαξές στόρυ του πρωθυπουργού (Έλληνας
νεκρός του 4ου αι. π.Χ. που θα αποδείξει
την ελληνικότητα της Μακεδονίας),
αντιμετωπίστηκε περίπου ως προδότης!
Όποιος τόλμησε να πει ότι δεν είναι
σωστό ο πρωθυπουργός να εξαγγέλλει ότι
«σε 15 μέρες ανοίγει ο τάφος», αντιμετωπίστηκε
ως αντιπολιτευόμενος ή σφετεριστής της
ανασκαφής.
Όποιος
επέμενε να μην συντάσσεται με την
«υπέροχη γλυπτική του 4ου αι. π.Χ.» και
τα «προτεταμένα χέρια», ακόμη και χωρίς
να μιλάει, αντιμετωπίστηκε ως ζηλιάρης.
Κι όποιος επέμενε ότι «ανοιχτή ανασκαφή»
δεν σημαίνει να ταΐζουμε τον κόσμο
προσδοκίες και ψευτο-επιστημονισμό
μέσω των μίντια, αντιμετωπίστηκε ως
οπισθοδρομικός. Για αυτή την αντιστροφή
της πραγματικότητας, ναι, πράγματι,
χρειαζόταν «επικοινωνιακός σύμβουλος».
Όμως, το χώμα εκδικείται.
Σήμερα πού
βρισκόμαστε; Οποιαδήποτε πρόβλεψη για
το πότε θα τελειώσει η ανασκαφή έχει
πάει περίπατο. Ο πρωθυπουργός στην
τελευταία του δήλωση ξέχασε την
ελληνικότητα και μίλησε για «διεθνές
μνημείο». Η Γενική Γραμματέας στο τέλος
της προηγούμενης εβδομάδας, είπε στους
δημοσιογράφους ότι μιλάμε για «κοσμοπολίτη
ή κοσμοπολίτες» και ότι πιθανώς να
υπάρχει διατάραξη από την αρχαιότητα.
Η «επικοινωνιολόγος» σιωπά στο τόσο
θορυβώδες μέχρι πρότινος προφίλ της.
Ένα
μνημείο «φορτώθηκε» με τόσες προσδοκίες
(να είναι ο τάφος του Αλέξανδρου, να
αναστηλώσει το εθνικό μας φρόνημα και
άλλα πολλά), που στο τέλος κινδυνεύει
το ίδιο κοινό που ως χτες ξεροστάλιαζε
στις οθόνες, να «απογοητευτεί» από το
μνημείο. Ποιος θα τους εξηγήσει τότε
ότι δεν τους απογοήτευσε το μνημείο,
αλλά οι προσδοκίες που ορθώθηκαν γύρω
από αυτό για λόγους που καμία σχέση δεν
είχαν με την επιστημονική έρευνα; Όλοι
αυτοί που για λόγους πολιτικούς,
τηλεθέασης, προσωπικής προβολής, ή
κατοχύρωσης θέσης εκμεταλλεύτηκαν έτσι
το μνημείο, σε ποιον θα ρίξουν τότε το
φταίξιμο; Πιστέψτε με, όχι πάνω τους,
είναι συνηθισμένοι να ρίχνουν το φταίξιμο
σε άλλους...
Κοντός (;) ψαλμός αλληλούια
Μία Αρχαιολόγος
ΥΓ. Για τα περί
«ανοιχτής ανασκαφής» ομού με την
απαράδεκτη επιστημονικοφανή «κλειστή»
γλώσσα σε δελτία τύπου που απευθύνονται
στο ευρύ κοινό, και την υποκρισία όσων
είδαν την Αμφίπολη ως δήθεν ανοιχτή
ανασκαφή αλλά δεν έχουν επισκεφτεί ένα
σάιτ μουσείου, θα τα πούμε άλλη στιγμή.
Έχουμε χρόνο... Και η απαντηση
του Χρυσαυγίτη
Άλλο
ένα άρθρο μηδενικής αξίας. Το ευφιές
τίποτα και η ξευτοκουλτούρα συναντώνται
-
Ενα
άρθρο που επίσης βασίζεται σε υποθέσεις
του γραφόν και στην πραγματικότητα δεν
λέει τίποτα. Το γαμότο στην όλη υπόθεση
είναι ότι όλοι που υπογράφουν επιστιμονικά
και καλά κείμενα δεν θέλουν ο τάφος να
είναι του Αλέξανδρου. Μα πόσο ανθέλληνες
μπορεί να ε΄ναι οι νεοέλληνες?
ΜΟΥΣΙΚΗ
12. M.
Καλομοίρης Νυχτερινό 06:00
Τηλεπαιχνίδια..
Μπόχα. Γέμισε η ζωή
μας μπόχα. Κάνεις μπάνιο και συνεχίζεις
να μυρίζεις.. Ποτίσαμε. Τα μπουρδελο
κάναλα αρχίζουν να απλώνουν το χἐρι
στις παιδικές ψυχές. Που είναι η δίωξη
για τυς ανήλικους. Πως επιτρέπουν τον
βιασμό των παιδιών, των βιασμό των
παιδικών ψυχών με το ριάλιτι του music
shcool. Φτιάχνουμε την επόμενη γενιά
απαξιωμένων, δυστυχισμένων, απογοητευμένων,
και ξεσουμισμένων;; Χρειαζόμαστε θύματα.
Φοβόμαστε τόσο πολύ την επόμενη γενια,
(γιατί αυτή την ευνουχίσαμε) για να μην
κινδυνεύσουμε και έχουμε αρχίσει απο
τώρα την άλωση των καθαρών παιδικών
ψυχών;; Οι γονείς είναι ανεύθυνοι;; Αυτά
είναι τα σοβαρά που έχουν φασιστικοποιήσει
την κοινωνία. Τι
λέτε λοιπόν για αυτά κυρία Βούλτεψη;
κύριε Ντινόπουλε; κύριε... είμαι και
ευγενής Γεωργιάδη; κύριοι ...... αλλά ας
το ξεκαθαρίσουμε όπως έκανε ο Γιώργος
Βαρεμένος. Η εθνική Κατίνα κυρία Βούλτεψη,
ο Εθνικός..... Γεωργιάδης, γραφικός
Ντινόπουλος δεν είναι οι τρελοί του
χωριού. Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος
της ΝΔ είναι ο ένας. Και κυβερνητική
εκπρόσωπος η άλλη. Δεν έχουν άλλοθι
τρελού. Εἴναι επικίνδυνοι πωλητές και
εκφραστές των πιο χυδαίων ενστίκτων
του πιο χαμηλού κομματιού της ελληνικής
κοινωνίας..θελουν απομόνωση.
ΜΟΥΣΙΚΗ
13.Ομαδική
Απόδραση a sincere conversation with mr. Agustin 08:40
Έχουμε και
νούμερα στο τσίρκο μας
Εαν θέλεις
να είσαι στην επικαιρότητα μπορείς.
Πετάς μια μαλακία και ασχολούνται μαζί
σου για μερικές μέρες.
Απαξιωτικός
λοιπόν εμφανίστηκε με ανάρτηση του σε
ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης ο Θάνος
Τζήμερος αναφερόμενος στις Καρυάτιδες
της Αμφίπολης
«Χοντροκομμένα αγάλματα
νεοπλουτίστικης αντίληψης» χαρακτηρίζει
τις Καρυάτιδες στην Αμφίπολη ο Θάνος
Τζήμερος, με ανάρτησή του στο facebook.
Γιαυτό και κάποιοι απόγονοι
των Καρυάτιδων συνεχίζουν να είναι
χοντροκομένα ανθρωπάρια νεοπλουτίστικης
αντίληψης κύριε Τζήμερε; Για να μην
χαθεί η συνέχεια; που εκτός απο τα δάχτυλα
πρέπει να φαίνεται και απο το πνεύμα;;
.
ΜΟΥΣΙΚΗ
16. Active Member
Blah – blasphemy 03:07
Μια ανάρτηση μιας
φίλης της Μαρίας Φασουλάκη
Φτάσαμε στην εσχατιά
να γνωμοδοτεί ο φύλακας Μήτσος απόφοιτος
δημοτικού ή στην καλύτερη γυμνασίου με
το ζόρι για το αν ο Ερμής και ο Σάτυρος
του Πραξιτέλη ή η Αφροδίτη της Μήλου
είναι "πορνόγραφίες" και να
συλλαμβάνει διακεκριμένους φιλέλληνες
σκηνοθέτες ως πορνογράφους για γύρισμα
ντοκυμαντέρ στην Επίδαυρο ...
Ξέραμε
για τις Εκκλησίες και θα το καταλαβαίναμε
, αλλά στους χώρους που η ελευθερία της
Τέχνης και της έκφρασης έγινε σύμβολο
παγκόσμια αιώνες τώρα να πέσει στα χέρια
και στη γνωμοδότηση του Μήτσου ?? πιο
κάτω δεν πάει αυτός ο τόπος .. έπιασε
άβυσσο ... ούτε καν πάτο
Απόσπασματα
από την ανοιχτή επιστολή των Γάλλου και
Γερμανού σκηνοθετών του ντοκυμαντέρ
"...Οι φύλακες του αρχαιολογικού
χώρου έκριναν ότι οι εικόνες που
κινηματογραφούσε ο Ματίας Λάνχοφ για
τη σκηνή τού "Οδυσσέας και Κίρκη"
ήταν "πορνογραφικές"! Ολόκληρο το
συνεργείο οδηγήθηκε στο αστυνομικό
τμήμα του Ναυπλίου και οι εικόνες
κατασχέθηκαν. Το ντοκιμαντέρ μου
διακόπηκε...." και καταλήγει η επιστολή
/ παγκόσμια ξεφτύλα μας :"..Ενώ κάποιοι
καλλιτέχνες μεταξύ των οποίων και ο
Ματίας Λάνχοφ πασχίζουν να ζωντανέψουν
τις πέτρες της Επιδαύρου με τη δύναμη
του ζωντανού θεάτρου και της τέχνης
γενικότερα, άλλοι αναζητούν μονάχα να
απολιθώσουν τον τόπο σε μια λατρεία
ενός ένδοξου παρελθόντος. Αυτό είναι
ιδιαίτερα θλιβερό, πόσο μάλλον όταν
κάτω από την έννοια της "προσβολής
στο μνημείο" για την οποία κατηγορούμαστε,
βλέπω να αναδύεται η φρικτή αποφορά
ενός υφέρποντος εθνικισμού για την
προώθηση μιας "ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ"
που πίστευα ότι ανήκει σε άλλες εποχές…».
Πάρτα Μήτσο γιδοβοσκέ
πορνόμυαλε να μη στα χρωστάω και σεις
οι υπόλοιποι που τον βάλατε γκιουλέκα
στον δήθεν πολιτισμό της συμφοράς που
πουλάτε με το μέτρο σήμερα στους εμπόρους
της διαπλοκής ... . Συγγνώμη αλλά η Τέχνη
και ο Πολιτισμός μέσα απ την ελευθερία
της έκφρασης προχώρησαν στους αιώνες
και το γυμνό σώμα στην αρχαία Ελλάδα
λατρευόταν ως το κατ εξοχήν μέσο
εικαστικής έκφρασης ενώ τα σάπια μυαλά
εξορίζονταν παντοιοτρόπως ... η σημερινή
Ελλάδα κάνει ακριβώς το αντίθετο ..
εκπορνεύεται σε όλα τα επίπεδα και
κατηγορεί υποκριτικά για πορνεία την
Τέχνη .. γιατί το μυαλό του σύγχρονου
Έλληνα εθίστηκε μόνο στο πορνό ./. δεν
του πε κανείς πως το ανθρώπινο σώμα
είναι ιερό σκεύος πέρα απ το βρώμικο
μυαλό του ... αλλά ποιός να του το πει ??
ξέρει τον Πραξιτέλη μήπως , το Φειδία ,
τον Σκόπα ?? ... γι αυτό και ντρέπομαι ως
Ελληνίδα διαβάζοντας τη φράση " φρικτή
αποφορά ενός υφέρποντος εθνικισμού "
..
Ήρωας ο Μήτσος στο Λυγουριό ....
Καληνύχτα Ελλάδα Ποιός μπορεί να
διαφωνήσει;
ΜΟΥΣΙΚΗ
17. Chaos – Chanson
Du mal de lune 02:57
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου